niedziela, 14 lutego 2016

LBA!



Liebster Blog Award!!!




Dziękuję za nominację Arii Love You i zapraszam na jej bloga After Sundown


Pytania od Arii:

1. Jaka jest twoja historia z książkami? Jak zaczęła się? 


Jeśli chodzi ci o jak zaczęłam czytać to wszystko zaczęło się gdy miałam siedem lat i wciągnęła mnie Ania z Zielonego Wzgórza... Byłam malutka i połowy rzeczy które autorka napisała nie rozumiałam (lecz kilka lat później przeczytałam drugi raz i naprawdę polecam). 

2. Ulubiona książka?


Rywalki-pisałam już to chyba z milion razy ( i napisałabym jeszcze raz)

Dlaczego akurat ona?


Jest dla mnie opoką w której mogę się skryć przed zmartwieniami rzeczywistości. 

Ulubiona z niej postać?


MAXON 

Piosenka która pasuję ci do niej? 


Myślę,że... The Big Bang-Rock Mafia 

Czy płakałaś na niej?

Nie da się zliczyć ile razy... 


3. Ulubiona piosenka?


Lady Gaga-Judas 
Royal Blood-Ten ton skeleton 
BMTH-Shadow Moses 
Lana del Rey-Dark Paradise 

Ulubiona zwrotka i dlaczego akurat ona? 



Czy widzisz to w naszych oczach?
Zmierzamy donikąd
Żyjemy tak, jakbyśmy gotowi byli na śmierć
Zmierzamy donikąd

BMTH-Pierwsza piosenka która uświadomiła mi,że metal jest czymś więcej niż tylko głośną muzyką 

Dlaczego akurat ta piosenka jest twoją ulubioną? 


Jest pełna energii która rozgrzewa moje zimne serce (jaki poetyzm) 

Czy lubisz inne piosenki tego zespołu? 


Taaaaakkk.... Wszystkie. 



4.Jaka jest twoja ulubiona bajka Disneya? 


Starsza                                  Nowsza

           Piękna i Bestia             Zaplątani               

5.

  • Zło czy dobro?  -Jestem neutralna 
  •  Biały czy czarny? -Czarny
  • Różowy czy niebieski?-Niebieski 
  • Telefon czy tablet?-Telefon 
  • Czytanie czy pisanie?-Czytanie 
  • Wolisz spędzać czas w domu czy na zewnątrz? -Na zewnątrz 
  • Film czy serial?-Serial 
  • Film czy książka?-Książka 

6. Ulubiona postać fantastyczna? 

Zależy... Nie rozumiem pytania. Czy chodzi o osobę czy o rasę?

7.Ulubiona postać? Dlaczego? Która postać jest u ciebie na drugim miejscu? 

Maxon! A na drugim miejscu jest Jacob... 


8.Ulubiona seria? 

R y w a l k i


9. Co cię skłoniło do założenia bloga?

Chciałam się podzielić moimi opowiadaniami.


10. O czym było twoje pierwsze opowiadanie i o czym była twoje pierwsze ulubione opowiadanie (które sama napisałaś)? 


Pierwsze opowiadanie jakie napisałam to "Gdzie ty,tam i ja". Opowiada ono o historii nastolatków którzy by być razem musieli przedrzeć się przez okrutną wojnę (nie zwykłą wojnę: wampiry kontra wilkołaki). Chłopak nazywał się David i był wilkołakiem,a dziewczyna Samanta. 
Nie mam  ulubionego opowiadania.


11.Marzenie. Kim chcesz zostać w przyszłości?


Aktorką,pisarką. 


Tak jak koleżanka z branży dodam nominację w następnych postach 

1 komentarz:

  1. Mam zaszczyt nominować cię do LBA! Więcej: http://w-kazdym-z-nas-plynie-dzika-krew.blogspot.fi/2016/04/liebster-blog-award-x5.html

    OdpowiedzUsuń