sobota, 30 stycznia 2016

LBA!!

Liebster Blog Award 

Po raz drugi!!



Dziękuję za nominację Manii Maii i zapraszam na jej bloga Magia Przeznaczenia!




Pytania od blogerki:


1. Ulubiona książka/seria książek? 


Moją ulubioną książką jest ... I tu się zawiesiłam ponieważ nie mam ulubionej książki,lecz serią która podbiła moje serce jest Rywalki Kiera Cass.

2.Pisanie to twoje hobby czy pasja? 


Myślę,że pisanie to jedno z kilku rzeczy które trzymają mnie przy zdrowych zmysłach. Nie potrafię sensownie odpowiedzieć na pytanie które mi zadałaś,lecz z przyjemnością powiem,że twórczość to nie tylko praca i otwarty umysł (choć te wartości są bardzo ważne  ) ,lecz wyobraźnia i zdolność dotknięcia czegoś,uwierzenia w coś czego się nie widzi. 

3. Dlaczego ta tematyka bloga? 


Mówić prawdę czy skłamać ? A tak na serio to kocham facetów z czarnymi skrzydłami ( wiem,wiem... To trochę dziwne) 

4. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem? 


Do prowadzenia bloga zaciągnęli mnie przyjaciółka i chłopak. 

5. Ulubiona piosenka?



6. Bez czego nie potrafisz żyć?


Nie potrafię żyć bez muzyki i odtwarzacza :) 

7. Czarny czy biały?


CZARNY 

8. Kim chcesz zostać w przyszłości? 


Aktorką 

9. Ulubiona postać książkowa? 


Kenji z Dotyku Julii

10. Skąd czerpiesz inspirację?


Jak każdy -prawie każdy- twórca nie wiem. Wena przychodzi i odchodzi,a ja nie mam na to wpływu. 

11. Ulubiony cytat?


"Ból to cena za siłę-więc nie odpuszczaj kiedy boli"


Nominuję:




Moje pytania:

  1. Co cię zainspirowało do założenia bloga?
  2. Jak długo prowadzisz bloga? 
  3. Czy aktualnie planujesz założyć nowego?
  4. Jakie etapy w pisaniu zauważyłaś od pierwszego posta? Czy może nic w Twoim stylu pisania się nie zmieniło? 
  5. Ile czasu zajmuję Ci napisanie bloga? 
  6. Czy czytelnicy motywują Cię do pisania? 
  7. Czy w przyszłości masz zamiar wydać książkę?
  8. Jaki jest Twoim zdaniem dobry przepis na bloga?
  9. Twój ulubiony blog na który często wchodzisz?
  10. Co myślisz o hejtach? 
  11. Czy spotkałaś się z krytyką na Twoim blogu? 

Dziękuję za poświęcony czas i jeszcze raz pozdrawiam blogerkę Manie Maje :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz